Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon, 05 Mar 2012 14:44:47 +0000

On 05/03/2012 14:15, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™" wrote:

> Klawiatura, ekran (wielkosc, w niektorych 'odbijalnosc swiatla'),
> touchpad, nagrzewanie sie (gdy trzymany na kolanach), brak mozliwosci
> upgrade...

Klawisze większość ma pełnowymiarowe, a coraz częściej znajdziesz też z
blokiem numerycznym.

Ekran ma być przenośny, a nie 24". Matowe są w sprzedaży.

Nagrzewa się jeśli trzymasz na kolanach. Możesz postawić go na biurku,
albo trzymać na kolanach desktopa, ten się z pewnością nie nagrzeje a
zapewni takÄ… samÄ… wygodÄ™ przenoszenia z miejsca na miejsce, jak laptop.
(tak, to jest sarkazm).

Upgrade? Pamięc dołożysz, dysk też wymienisz, kartę graficzną na MXM
można dołożyć w bardziej zaawansowanych (czytaj - nie najtańszym shicie
z marketu) laptopach.

> Moze za bardzo nie ma alternatywy, gdy chcesz byc mobilny
> (nie wiem jak tablet, nie mialem okazji...). Moze stacjonarnie jest
> wygodny gdy podlaczysz mysz, klawiature, duzy monitor - tylko wtedy
> tradycyjny jest chyba ciagle duzo tanszy.

Co z tego, że tańszy, skoro nie przeniesiesz go w minutę między
pokojami, nie zabierzesz go do klienta, na wakacje, czy gdziekolwiek
masz ochotÄ™?

> Chyba ze ktos lubi korzystac z komputera lezac, siedzac, srajac.

A żebyś wiedział, że czasem zamiast ślęczeć przed desktopem, wyciągam
laptopa i przeglÄ…dam kotki na youtube z kanapy. I co mi zrobisz?

> Nie powiesz, ze gdybys mial mozliwosc zeby np. jezdzil za
> toba slugus (tak jak Snoop ma goscia od krecenia blatnow) ktory w
> kazdym pomieszczeniu w ktorym jestes w 1min tworzyl ci stanowisko
> ze zwyklym PC to kiedykolwiek wybieralbys laptopa.

A gdybym miał samochód z szoferem na każde zawołanie, to nie brałbym
czasem taksĂłwki. Co to ma do rzeczy?

--
Pozdrawiam,
Kamil