Re: Windows 8 beta

Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka coâ„¢ <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka_at_interia.pl>
Data: Mon, 05 Mar 2012 17:06:22 +0100

> Klawisze większość ma pełnowymiarowe, a coraz częściej znajdziesz też z
> blokiem numerycznym.

Raz, ze gorzej sie pisze, dwa ze nie ustawisz klawiatury w stosunku
do monitora tak, zeby bylo wygodnie :>

> Co z tego, że tańszy, skoro nie przeniesiesz go w minutę między
> pokojami, nie zabierzesz go do klienta, na wakacje, czy gdziekolwiek
> masz ochotÄ™?

Inaczej: nie rozumiem ludzi, ktorzy wybieraja np. laptopa za
4k zl, nie maja stacjonarki, a potem z tego laptopa i tak korzystaja
80-90% czasu w ten sposob, ze w domu wygodniej byloby im na
zwyklym PC, a poza domem wystarczyloby im cos zupelnie prostego.

> A żebyś wiedział, że czasem zamiast ślęczeć przed desktopem, wyciągam
> laptopa i przeglÄ…dam kotki na youtube z kanapy. I co mi zrobisz?

Sleczenie to raczej mi sie wlasnie z laptopami kojarzy :P