Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon, 05 Mar 2012 15:12:20 +0000

On 05/03/2012 14:22, marfi wrote:
> Użytkownik "kamil" <kamil_at_spam.com> napisał w wiadomości

> Sprzedajesz laptopy?

Tak, jestem na usługach żydowskich korporacji, w których pakiety
większościowe mają ludzie-gady z mgławicy oriona.

> Ja również nie używam laptopa/netbooka jeżeli mam dostęp do normalnego
> komputera z normalnym ekranem i normalnÄ… klawiaturÄ… :)

Widzisz, w tym właśnie cały myk, że nie zawsze dostęp jest i nie zawsze
można tego desktopa przenieść. ;)

Oboje prezentujecie logikę "ja nie muszę przewozić rodziny i zakupów,
więc mam dwumiejscowego kabrioleta, a kombi są bez sensu".

--
Pozdrawiam,
Kamil