Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 10:35:59 MET

W dniu 22 listopada 01:56, Araneus Diadematus pisze:

> Niestety, problem ze stabilnością przy dużej ilości danych nadal
> występuje, jest bardzo zachłanny na pamięć, zmrożony co rusz wywalał mi
> alarm skryptów, że nie odpowiadają, +- takie coś.

U mnie ww objawy nie występują (3GB RAM).

> Wystarczyło mu ok. 250.000 wiadomości w grupie (wśród tylu szukałem...

Faktycznie, a co by było gdyby szukać w 1.5 mln wiadomości w grupie..

> Program ma jeszcze jedną niemiłą cechę - przeczytanej wiadomości news
> nie można schować/skasować, co w OE robię (ale i w operze też, choć

A czemu filtry wyświetlania tego nie załatwiają u Ciebie?

> chciał mi samodzielnie ustawić serwery na podstawie podanego emaila...
> ja chcę to sam robić i bym był zadowolony, gdyby program najpierw
> zapytał, a potem usiłował ustawić, nie odwrotnie (całe szczęście, łatwo

I bardzo słusznie że jest to zautomatyzowane, wygodnie i szybko. Jak
chcesz ręcznie to możesz to zrobić przed zatwierdzeniem konfiguracji konta.

> Słusznie narzekam, czy za szybko się poddałem?

No pewnie :)

BTW.

Ja np kombinuje teraz z katalogami. Niestety tyle już urosło pozycji
(robię na laptopie), że ulubione czy tam pogrupowane itd, nie mieszczą
mi się na jednym ekranie i jest pasek przewijania. Kombinuje z
folderami, al jak nic nie wykombinuj, to przesiądę się na każdy program
osobno do mail, RSS i Usenet. Czego właściwie bym nie chciał, bo lubię
(muszę?) mieć wszystko w jednym miejscu, ale ergonomicznie i estetycznie
(wiem, za dużo wymagam :) ).

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."