Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 11:22:11 MET

Proces Piotr M <xx@xx.xx> zwrócił błąd:

> Ja poproszę o recenzję najnowszego Firefoxa, co tam się w nim dzieje że
> nie jest już taki dobry.

Ja nie wiem co się dzieje w najnowszym Firefoksie, ale wiem, że
najszybszym używanym jaki mam, jest 3.6. I dlatego dziękuję za
najnowszego Firefoksa, zostawiam sobie tylko na jednym komputerze do
porównań. No, jeszcze innym powodem jest brak kompatybilności dodatków,
ale prawdę mówiąc ociężałość wystarczy jako powód rezygnacji.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.