Re: Thunderbirda spróbowa³em...

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 15:02:53 MET

Dnia Tue, 22 Nov 2011 10:35:59 +0100, Piotr M napisał(a):

> U mnie ww objawy nie występują (3GB RAM).

Zacznij mieć zasubskrybowane RSSy na przykład i włącz sobie ich regularne
sprawdzanie np. przy starcie programu. Sprawdzanie kanałów RSS w tle i w tym
momencie próba przejścia do kolejnego maila - responsywność tragiczna.

(ciach…)

> I bardzo słusznie że jest to zautomatyzowane, wygodnie i szybko. Jak
> chcesz ręcznie to możesz to zrobić przed zatwierdzeniem konfiguracji konta.

Spytać by mógł czy chce się użyć automatu, czy nie.

> No pewnie :)

Przeglądanie w kartach. Byłoby bardzo fajne (szczególnie do folderów, do
których masz subskrybcję RSS z wielu kanałów) gdyby nie pewien myk:
otwierasz w zakładce wiadomość z danego folderu z RSSami, zamykasz
Thunderbirda z myślą, że wrócisz do danej wiadomości i będziesz bez
problemów przeglądać następne. No niestety - klikać w przycisk "Następna"
możesz sobie klikać do usranej śmierci - nie przejdzie do kolejnej
wiadomości. Muszę jeszcze sprawdzić, czy z mailami jest podobnie
(Thunderbird 3.1.8).

RSSy - niejednokrotnie kwiknął mi, że dany kanał jest niepoprawnym adresem
feeda. Tylko dlaczego bez problemów inny soft takowego feeda czytał? Albo -
co ciekawsze - Thunderbird parę godzin później stwierdzał, że jednak feed
już jest koszerny?

> Ja np kombinuje teraz z katalogami. Niestety tyle już urosło pozycji
> (robię na laptopie), że ulubione czy tam pogrupowane itd, nie mieszczą
> mi siÄ™ na jednym ekranie i jest pasek przewijania. Kombinuje z
> folderami, al jak nic nie wykombinuj, to przesiądę się na każdy program
> osobno do mail, RSS i Usenet. Czego właściwie bym nie chciał, bo lubię
> (muszę?) mieć wszystko w jednym miejscu, ale ergonomicznie i estetycznie
> (wiem, za dużo wymagam :) ).

W momencie, jak się z usenetem przesiadłem na 40tude, to odżyłem. :)

[ Destroying everything seems like the best option.                        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]