Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 04:32:53 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j35ggm.78o.1@pb2004.pl
> Zależy jakie zmiany będą w Win8 wprowadzone. Na razie zapowiada się
> ciekawie jako kolejny duży krok do przodu.

od razu kupisz? :)

> Bo tak było.

w kosmos? wierzysz w to?

> Win7 to głównie kosmetyczne zmiany w stosunku do Visty.

żartujesz. sam MS uznal viste za produkt _nieudany_ . Z poczatku robil dobra
mine,ale jak juz poprawil co bylo do poprawienia i _gdy_juz_mial_ w7 -
przyznal sie do kiksu z vistą. To bylo choćby w necie opisywane.

> Skok w2k->xp jest co najwyżej odpowiednikiem skoku Vista->W7.

sklonny jestem ustąpić.

> Na komputerze na którym chodził w98 nie było żadnej jakościowej różnicy.
> Było wręcz pogorszenie. Jeśli zaś przyjąć że mówimy o nowych komputerach
> to jest to taka różnica.

nie za bardzo rozumiem, drobiazg.
(ja z kolei mialem na mysli to, że skok w98 - w2k byl _jakosciowo_ bardzo
duzy. W sensie koncepcji systemu. Takim nie jest skok xp - w7. Ludzie z w98
marzyli, by miec w2k/pro, ale bariera byla kasa; marzÄ… by miec w7?)

> Przy wymianie sprzętu na nowszy oczywistym wyborem jest win7.

why not. Jesli pierwszym ruchem jest wymiana sprzetu - why not.
Z tym, że jesli ma sie 2 GHz, 2 giga ramu, to to jest (jednak) dobry/niezly
sprzet. Ale czy dobry dla w7? No raczej nie az tak dobry, jak dobry dla
dobrego xp. I co/kto teraz zmusi czlowieka do kupna sprzetu dla w7, jesli mu
wszystko dobrze chodzi na starym sprzecie i starym dobrym xp? Tylko super
nadwyzka jakosci w7 nad xp. A tutaj jak widac zdania sa podzielone. I to nie
miedzy nami. To dosyc powszechny poglad.

> Ale kto flekuje? XP jest systemem przestarzałym od 5 lat

co to znaczy przestarzaly? 50% ludzi na swiecie uzywajacych okien, to
uzytkownicy xp. Reszta to vista, w7, w2k i jakies tam mutacje nt. To sklania
do trzezwego zastanowienia sie czym, tak naprawde, jest w7 w porownaniu z
xp. tylko tyle. Bez emocji. Po prostu w7 to nie az taki cesarz, jaka ma
korone.