Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 14:31:25 MET DST

Użytkownik 1634Racine napisał:
> Piotr B. (pb2004) in news:j35ggm.78o.1@pb2004.pl
>

> od razu kupisz? :)

Możliwe. Ale ja nie jestem typowym użytkownikiem.

> w kosmos? wierzysz w to?

W moim wypadku tak było. Ale ja jestem dziwnym użytkownikiem nie
uznajÄ…cym pracy na uprawnieniach administratora. Pod XP praca na
obniżonych uprawnieniach była katorgą.

> żartujesz. sam MS uznal viste za produkt _nieudany_ . Z poczatku robil
> dobra mine,ale jak juz poprawil co bylo do poprawienia i _gdy_juz_mial_
> w7 - przyznal sie do kiksu z vistą. To bylo choćby w necie opisywane.

Vista to NT 6.0 a Win7 to NT 6.1.

> nie za bardzo rozumiem, drobiazg.
> (ja z kolei mialem na mysli to, że skok w98 - w2k byl _jakosciowo_
> bardzo duzy. W sensie koncepcji systemu. Takim nie jest skok xp - w7.
> Ludzie z w98 marzyli, by miec w2k/pro, ale bariera byla kasa; marzÄ… by
> miec w7?)

Nie znam nikogo kto marzył. Pamiętam za to narzekania np. że xp jest
wolniejsze od 98, jakiś program nie działa, ma wysokie wymagania itp itd.

> why not. Jesli pierwszym ruchem jest wymiana sprzetu - why not.
> Z tym, że jesli ma sie 2 GHz, 2 giga ramu, to to jest (jednak)
> dobry/niezly sprzet. Ale czy dobry dla w7?

Dla wersji x86 jest dobry.

> co to znaczy przestarzaly?

Już podawałem przykłady.

--