Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 04:36:45 MET DST

Przemysław Ryk in news:lfvdhuxhzf76.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> I to jest wina Windows 7 samego z siebie,

w jakims sensie tak: koszt przejscia, czas przejscia, zamieszanie vs. zysk
jakosciowy. Jak super/wystarczajaco im idzie na xp, porownali z w7 -
wyciagaja wnioski. Ludzie nie kombinuja subtelnie w takich sytuacjach. Sa
praktyczni.

> [...]
> bardzo korzystną zmianą. Choć dalej pracuję na 32-bitowych aplikacjach z
> pakietu Adobe Creative Suite 3.
> Dlaczego przesiadka na Windows Vista / Windows 7 w edycji 64-bitowej
> okazała się dobrym rozwiązaniem? W końcu mogę mieć odpalonego jednocześnie
> Photoshopa, InDesigna, Illustratora, Acrobata i Bridge. Każdy z tych
> programów więcej niż 2GB ram raczej nie wykorzysta. Tylko po przesiadce na
> Vistę czy Windows 7 wreszcie okazało się, że dysk nie dostaje ciężkiej
> zadyszki i nie ma mnie ochoty zatłuc głowicami. :)

jak spotka w/w znajomych sytuacja analogiczna do Twojej - po prostu przejda
na w7.