Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 04:11:38 MET DST

Przemysław Ryk in news:1epl4645au41m$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Zdziwiłbyś się, ale nie.

napisalem: "dzisiaj". Nie - dzisiaj. I w tym sensie jest bardzo mozliwe, że
mam racje. Po prostu pare "gratow" dodanych do w7 i bedziesz mial w8 w
niezbyt odleglym czasie. Myslisz, że skok w7-w8 bedzie tej klasy, co
w98-w2k? :) Oczywiscie, że nie. A nazwany zostanie "nowym" systemem. Nie
jest gwarantowana koniecznosc zakupow nowych sprzetow, ale b.mozliwa. Jak
zwykle.

> Wbrew pozorom wypuszczanie nowych wersji
> oprogramowania, to nie jest takie sobie „pierdnięcie w oponkę”.

No dobrze, dobrze; bo bysmy nie wiedzieli :) :)

> Vista wcale złym systemem nie była i nie jest. Największym IMVHO błędem
> odnośnie Visty było to.....

.... o czym pisano na swiatowych forach i nie pytaj na jakich. vista
byla/jest "millenium swoich czasow".

> Trochę źle na to IMVHO patrzysz. Przesiadka z Windows na jądrze 9x na
> jądro NT (czy to na Windows 2000 czy XP) była znaczącym skokiem
> jakościowym. Moim zdaniem mniejszym, choć też znaczącym, jest przesiadka
> z Windows 2000/XP na Windows 7.

ja nie patrze "troche źle" :) patrze chlodniej od tych, ktorzy pieją z
zachwytem nad przesiadka xp-w7, ale... zdaje sie, że gdyby im _tylko_
pomalowac xp we wzorki w7, to by powiedzieli, że ta siodemka jest super
(jadąc na xp :)

> Tobie się wydaje, że to tylko dla Windows jest prawdziwe?

a kto Tobie to podpowiedzial, że mi sie to wydaje? :)
(caly czas banalizujesz, zdaje sie)

> Moim zdaniem jest.

niechcący/nieswiadomie żartujesz.

> chylę
> czoła przed programistami Microsoftu, którym udało się dość bezboleśnie
> wprowadzić 64-bitowy system i zachować jednocześnie zgodność pozwalającą
> na korzystanie z 32-bitowych aplikacji.

coś istotnego w koncu musieli wykonac; biora za to solidne pieniądze. Po
prostu chirurgowi udal sie przeszczep nerki. Temu samemu, ktoremu prawie
zawsze udaja sie zabiegi.