Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 02:54:44 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1ja7p86tuyklv.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
> Dnia Wed, 24 Aug 2011 20:58:45 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):
>
> (ciach…)

> Nie no - to już lekka przesada. :) Użytkownikowi, który na ten przykład
> pracuje sobie z Adobe Lightroom, czy Creative Suite zaproponujesz
> przejście
> na Ubuntu, żeby mógł całą dostępną pamięć wykorzystać? :D

To ten ktoÅ› zostanie na starym :P
A ja sobie spokojnie ucieknÄ™ :)
Jak w starym dowcipie - Był sobie wieczorek poetycki, w gazecie ukazała się
recenzja. Poeta siedzi na kiblu i SMS-uje do krytyka: Mam teraz przed sobÄ…
pana recenzję. Za chwilę będę ją mieć za sobą :))
Takie skojarzenie :)

Cóż, czasem nie da się inaczej, ja narzekam na brak sterów do skanera, bo
już dawno miałbym Linuxa (przez miesiąc miałem, ale musiałem porzucić) na
dużej maszynie.

> Też to dla mnie dość karkołomna teza, ale może w którymś momencie trzeba
> siÄ™
> będzie przeprosić. Patrząc na to, jak Mozilla Foundation się pogubiła z
> rozwojem Firefoksa… :(

Właśnie, dlatego chociażby, aby móc się wypowiedzieć, muszę rzecz najpierw
chociaż powierzchownie (a na tym się nie skończy) zbadać. Mimo wszystko nie
lubię być za/przeciw na ślepo, muszę to poprzeć szczatkową choćby wiedzą,
praktyką... Fx... no, coś mi się obił o oczy, że jakieś tarcia były, ale już
nie pamiętam szczegółów.

> Mnie się zdaje, że akceleracja przede wszystkim Flasha w przeglądarkach,
> z CUDA akurat stosunkowo mało wspólnego ma. :D

No, to pewnie tak... W końcu flash tak renderuje grafikę, że słabsze procki
wysiadajÄ…... ale skoro jest to sprawa programowa sterujÄ…ca odpowiednio
sprzętem (analizowałem, nic nie jest na 100% programowe, ani sprzętowe, w
dziedzinie fizycznej, no, bo algorytm, to matematyka przecież), więc chyba
jednak powinno się dać.

> (ciach…)
>
> Mam wrażenie, że przy niesprawnej kości pamięci Windows 7 wypierdaczy się
> tak samo chętnie, jak XP. :)

Otóż właśnie. I gów^h^huzik dadzą najlepsze nawet zabezpieczenia.

> Ciach reszta, bo też na siłę nikogo na przesiadkę nie namawiam. Sam XP
> zmieniłem na Vistę x64 w momencie zmianę platformy. Jak postawiłem, tak
> działa do dzisiejszego dnia 24/7/365 (a taka niby pasqdna ;D).

Ja docelowo chcę mieć jedną maszynę (albo dwie), którą naprawdę dopieszczę
na tip-top tak, żeby nic absolutnie, prócz zwykłego korzystania, już na niej
nie robić, a do eksperymentów i rzeźbień mieć inną i ją zadręczać ciagłymi
próbami... na razie niestety, kasy brak, a na sprzęt wyższej klasy wyższa
gotówka potrzebna. Poczekam na losowanie totka (hehe, tylko które?) :)),
gdzie wylosują moje liczby. No - i zagrać też muszę :))

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com