Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 14:22:53 MET DST

Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:j32rtl.4fk.1@pb2004.pl...

> Na zbliżonym (konieczność wobec kilku progsów, niestety),

Ano właśnie. V/W7 umożliwia pracę na obniżonych uprawnieniach i ma
wygodny mechanizm ich podwyższania. Dla mnie to był killer feature dla
przesiadki.

> Wiem - CUDA. Chwilowo nie robię aż tak wymagających obliczeń.

Nie CUDA tylko nawet zwykła strona internetowa:
http://ie.microsoft.com/testdrive/Performance/FishBowl/Default.html

> Już zresztą pisałem - nie skreślam W7, absolutnie. Jedynie położę go nie
> wcześniej, niż to się okaże konieczne. XP też położyłem dopiero, gdy
> okazało się to konieczne.

Przecież to prawidłowe podejście. Dla mnie ten moment nastąpił już kilka
lat temu.

http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/Previous-versions-of-files-frequently-asked-questions

> Zaczynasz uczyć ojca dzieci robić, albo chcesz mi pokazać, jaki to
> jestem głupi.

ProstujÄ™ tylko mit jaki powtarzasz.

> Doskonale sobie zdaję sprawę, gdzie i jak mogę złapać paskudztwo

Widzę że jest przeciwnie. Nie możesz sobie z tego zdawać sprawy bo to
jest loteria a ty nie jesteś jasnowidzem. Malware wstrzyknięte w
reklamach pojawiało się nawet na stronach głównych najpopularniejszych
portali.

> Kwestia czasu.

Zawsze będzie to nieporównywalnie trudniejsze niż pod XP.

> Nieodzowny był przede wszystkim rozsądek. Sprawy systemowe są
> drugorzędne (co nie znaczy że nieważne). Kevin D. Mitnick (aka N6NHG)
> stosował głównie psychologię.

U przeciętnego użytkownika na którego wystarcza social engineering?

> Jestem zabezpieczony, sprawdziłem, pyskuje.

Bo to już stare zagrożenie.

--
Piotr Borkowski