Re: B³±d systemu plików

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 23:13:51 MET DST

Dnia Wed, 24 Aug 2011 20:58:45 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

(ciach…)

> Jakoś mieszczę się w swoich 2. A jak XP nie obsłuży, to zrobi to Ubuntu.

Nie no - to już lekka przesada. :) Użytkownikowi, który na ten przykład
pracuje sobie z Adobe Lightroom, czy Creative Suite zaproponujesz przejście
na Ubuntu, żeby mógł całą dostępną pamięć wykorzystać? :D

> Przyznaję, nie znam, nie było jej jeszcze, jak testowałem W7, sprawdzę,
> obadam.
> Zrobię kilka ostrych testów, które powiedzą mi prawdę.

Też to dla mnie dość karkołomna teza, ale może w którymś momencie trzeba się
będzie przeprosić. Patrząc na to, jak Mozilla Foundation się pogubiła z
rozwojem Firefoksa… :(

> Wiem - CUDA. Chwilowo nie robię aż tak wymagających obliczeń.

Mnie się zdaje, że akceleracja przede wszystkim Flasha w przeglądarkach, to
z CUDA akurat stosunkowo mało wspólnego ma. :D

(ciach…)
> Co w przypadku przypalonej kości pamięci może się nieciekawie skończyć.
> Cóż, NT-ki nie lubią niesprawnego sprzetu, dużo bardziej, niż 9x.

Mam wrażenie, że przy niesprawnej kości pamięci Windows 7 wypierdaczy się
tak samo chętnie, jak XP. :)

Ciach reszta, bo też na siłę nikogo na przesiadkę nie namawiam. Sam XP
zmieniłem na Vistę x64 w momencie zmianę platformy. Jak postawiłem, tak
działa do dzisiejszego dnia 24/7/365 (a taka niby pasqdna ;D).

[ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny.                         ]
[                                 (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]