Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 03:06:41 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1epl4645au41m$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Trochę źle na to IMVHO patrzysz. Przesiadka z Windows na jądrze 9x na
> jÄ…dro
> NT (czy to na Windows 2000 czy XP) była znaczącym skokiem jakościowym.
> Moim
> zdaniem mniejszym, choć też znaczącym, jest przesiadka z Windows 2000/XP
> na
> Windows 7.

Ba! Było by źle, gdyby XP był i był i był... Może sobie być, tam, gdzie nie
jest potrzebne nic lepszego (u mnie na przykład...), a przejście wolę
wykonać z potrzeb i racjonalnych wskazań, a nie dlatego, że taka jest moda,
lub tak wypada, czy nie wypada... Bo nie wypada, to pierdzieć w
towarzystwie...

> Tobie się wydaje, że to tylko dla Windows jest prawdziwe?

Ubuntu niestety, też dotknęła ta "choroba", a jak domyślny pulpit zmienili,
to mnie cholera wzięła.

> czoła przed programistami Microsoftu, którym udało się dość bezboleśnie
> wprowadzić 64-bitowy system i zachować jednocześnie zgodność pozwalającą
> na
> korzystanie z 32-bitowych aplikacji.

Słyszałęm gosy, ze to nie jest do końca bezproblemowe działanie... Ale
rzeczywiście dobrze, że taka możliwość istnieje. Nie ukrywam jednakże, że
mając stare programy 16-bitowe, wolałbym uniknąć cudowania z maszynami
wirtualnymi, emulacjami... chciałbym po prostu mieć możność ich odpalania
bez pierdyliarda pośredników po drodze, a conajwyżej w jakimś izolującym
kontenerze, by pad takiego programu nie rozchwiał systemu-gospodarza.
Niestety, do takich prób mam tylko jedną maszynę 64-bitową, która jest
obecnie zajęta i długo jeszcze będzie, najwyżej Ubuntu Live 64bit poleci
przez chwilę. A koniecznie muszę to wszystko popróbować, ciekawie to brzmi,
zachęcająco.\

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com