Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 23:13:21 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j30u42.42c.1@pb2004.pl
[..........]
> Choćby nieporównywalnie większe bezpieczeństwo,

no to z tego wynikac moze juz tylko, że mozna po w7 puscic zagon Kozakow na
mułach, skoro przy umiejetnym traktowaniu xp mozna miec to cudo i lat pare
w stanie sprawnym. I ta ostatnia sprawnosc systemu w zasadzie jest
wystarczajaca nawet dla zaawansowanych.

> możliwość wykorzystania
> video dzięki dxva2, stabilniejszy system dzięki nowej architekturze
> sterowników grafiki, bez porównania lepsze System Restore, Previous
> Versions, obsługa SSD, obsługa OOTB wszystkich popularnych formatów audio
> i video, HomeGroup.

a przynajmniej czesci z powyzszego to nie da sie zastapic jakÄ…Å› operÄ…? do
tego jakims sp4 dla xp? obsluga formatow nowych wymaga az nowego systemu?
(mam nadzieje, że dobrze mnie rozumiesz. Nowy system moze powstac. Ale
dlaczego musi byc kupowany?)