Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 19:13:05 MET DST

Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

> Zatem ja się dopnę - słucham uprzejmie, co zyskam instalując W7?
> (Wytestowany przeze mnie i nie stwarzał większych problemów), dlaczego
> mam to zrobić, a nie pozostać przy XP (czy nawet wcześniejszych)...?.
> Tylko proszÄ™ uczciwe, rzetelne, rzeczowe, _konkretne_ argumenty, a nie
> zasłanianie się, ze XP ma 10 lat, itd. Wiek - to nie jest wyznacznik
> lepszy/gorszy.

Choćby nieporównywalnie większe bezpieczeństwo, możliwość wykorzystania
> 4GiB RAM, IE9, sprzętowe wspomaganie grafiki w IE9 i Fx, akcelerację
video dzięki dxva2, stabilniejszy system dzięki nowej architekturze
sterowników grafiki, bez porównania lepsze System Restore, Previous
Versions, obsługa SSD, obsługa OOTB wszystkich popularnych formatów
audio i video, HomeGroup.

--
Piotr Borkowski