Re: [ot]

Autor: alburnus <korlinski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 19:00:17 MET DST

> I nie ma ukrytych ¶ladów? Wiesz dlaczego masz mniejszy plik? Podczas
> pisania/edycji z w³±czonym autozapisem plik jest porozrzucany po ca³ym dysku
> w wielu kawa³kach. Czêsto klastry s± w po³owie puste. Opcja "zapisz jako"
> porz±dkuje to i zapisuje plik w jednym miejscu. Nie chroni jednak przed
> dodawaniem niechcianej zawarto¶ci. Do tego s³u¿± inne opcje w Wordzie.

Nie wiem czy nie ma. Wiem jednak, ¿e wyciêcie i ponowne wklejenie tekstu w
d³ugo i intensywnie edytowanym dokumencie powoduje zmniejszenie jego rozmiaru
(w porównaniu z zapisanym pierwotnym dokumentem - nie ma wiêc mowy o kilku
zape³nionych do po³owy klastrach). Czyli co¶ jednak jest usuwane z dokumentu.
mo¿e to siê przyda:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=8446

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/