Re: Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: Iksinski <nie_pisz_at_nie_warto.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 12:40:27 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4d2bee6d$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...

> http://www.terryscomputertips.com/computers/sorting-the-windows-7-all-programs-menu-and-organizing-it-too/
> http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproui/thread/01b952f7-83ff-41c6-9eaf-1f470aeb3759
> A teraz ręcznie poprzestawiaj w/g swojego uznania

Dzięki. Dotarłem do tych linków później, ale liczyłem, że jednak jest
normalny sposób uzyskania tego co chcę.
Ręczne przestawianie linków mnie nie bawi, więc dam sobie spokój. Poszukam
ewentualnie jeszcze jakichś tweakerów do menu, widzę że jest tego sporo,
więc może któryś będzie to realizował, chociaż nie lubię takich rozwiązań.

Już tak na marginesie... Jaki mieli cel programiści MS usuwając funkcję
dostępną (i czytając wątki, używaną) w systemach Windows od kilkunastu lat?
Dlaczego sortowanie po nazwie jest realizowane inaczej niż "od zawsze" w
win?
Tak, wiem, że nikt mi nie odpowie, ale jest to frustrujące, że pod hasłem
"nowe i lepsze" dają badziew...

Pozdrawiam