Odp: Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 19:25:25 MET

?Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ighfv5$8sh$1@mx1.internetia.pl...
> Tak, wiem, że nikt mi nie odpowie, ale jest to frustrujące, że pod hasłem "nowe
> i lepsze" dają badziew...

mnie np. zezlilo w w7 to co zawsze czyli zegar - zeby od kilkunastu
lat nie mogli dodac prostego alarmu w gui - rozumiem, w koncu moze jestem
jedynym ktory tego potrzebuje... ze dodali post-ity na pulpit to fajnie,
idiotyzmem jest wiszacy na taskbarze otwarty program ktory je wyswietla,
ale to tez jestem w stanie strawic... ze wg nich rekomendowany sprzet
czyli 1GB ram i 1GHz cpu podobno nie potrafi nadazyc z wyswietlaniem sekund
w zegarze... ok, akceptowalne ;) (gdzies mi sie to o oczy obilo ze
nie ma sekund ze wzgledu na zbytnie obciazenie :)

ze nie potrafia zrobic pola zegara tak zeby sie dostosowalo dlugoscia do
wyswietlanej na nim daty (bo ja akurat lubie miec dddd dd MMMM) to tez
dam rade przelknac... ale ze kurwa sam sobie tego nie moge ustawic bo
zablokowali to juz nie! :D