Re: Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 13:05:26 MET

Dnia Tue, 11 Jan 2011 12:40:27 +0100, Iksinski napisał(a):

(ciach...)
> Już tak na marginesie... Jaki mieli cel programiści MS usuwając funkcję
> dostępną (i czytając wątki, używaną) w systemach Windows od kilkunastu lat?
> Dlaczego sortowanie po nazwie jest realizowane inaczej niż "od zawsze" w
> win?

Może po setkach godzin badań zespół projektujący interfejs doszedł do
wniosku, że łatwiej i szybciej znajdziesz skróty do programów, jeżeli
wyświetlone one będą nad folderami?

> Tak, wiem, że nikt mi nie odpowie, ale jest to frustrujące, że pod hasłem
> "nowe i lepsze" dają badziew...

Szczerze mówiąc - odkąd tylko dostępne jest wygodne wyszukiwanie w menu
start, to bardzo rzadko zdarza mi się przeszukiwać jego zawartość. Po prostu
pacnięcie w Winklawisz, wpisanie kilku liter z nazwy i voila. Natomiast samo
alfabetyczne sortowanie zawartości Menu Start mnie osobiście akurat mocno do
gustu przypadło. :)

[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]