Wysypisko?

Autor: Jaskrawy <kwil_at_ga.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 12:16:49 MET

?Witam,

System win7 upgradowany z XP.
Hmmm...nie wiem jak zacząć bo się nie znam.
Prosze więc o wyrozumiałość
Otwieram katalog biblioteki, następnie katalog obrazy a w tym katalogu sa
podkatalogi :
moje obrazy.
obrazy publiczne
A w samym katalogu "obrazy " , jakby "luzem" zauważyłem wczoraj ze jest całe
mnóstwo plików ,
ponad 70 tysiecy!!! Najstarsze pochodzą z roku 2004.
Te pliki mają różne rozszerzenia, są jpg, dll, txt i dziesiątki innych.
Poza zdjęciami mogłem zidentyfikować zawartość poczty, zawartośc
przegladanych stron www, czytane dyskusje na usenecie, jakieś pliki
dzwiękowe, jakies pliki z ikonami ...
Porządkowanie za pomoca CCleanera nic nie daje.
Proszę o radę co z tym zrobić i czy wogóle coś robić?
Bo wyglada to na jakieś wysypisko .