Re: Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 06:44:59 MET

In news:igg6s6$30c$1@mx1.internetia.pl,
*Iksinski* <nie_pisz@nie_warto.pl> typed:
> Witam,
>
> pacjent to Win7 x64 Pro.
> Czy może mi ktoś powiedzieć jak posortować po swojemu ikony w Start ->
> Wszystkie programy? Ustawione jest teraz tak, że najpierw (od góry)
> sortuje skróty, a następnie foldery. Ja chcę przynajmniej odwrotnie
> (najpierw posortowane foldery). Od godziny nie mogę dojść, jak to zrobić.
> W XP klikałem prawy klawisz, sortuj wg i już. Teraz tak się nie da. WTF?

http://www.terryscomputertips.com/computers/sorting-the-windows-7-all-programs-menu-and-organizing-it-too/
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproui/thread/01b952f7-83ff-41c6-9eaf-1f470aeb3759
A teraz ręcznie poprzestawiaj w/g swojego uznania

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx