Re: Aspekty edycji rejestru oraz systemu autostart w Windows (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 10:00:03 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>niew³a¶ciwe. Jak zreszt± prawie wszystkiego.

Poka¿ mi jak zepsuæ system (zw³aszcza w sposób niezamierzony) klientem
pocztowym, odtwarzaczem wideo...

>Jeszcze siê taki nie urodzi³, coby ka¿demu dogodzi³. Ja znam n
>przyk³adów, gdy to jest korzystne. Ty zapewne znasz m, gdy jest
>niekorzystne. Bez szerszych badañ nie wyka¿emy jaka jest relacja
>pomiêdzy m a n. Chcia³em jednak podkre¶liæ i¿ potêpianie w czambu³ tego
>rozwi±zania jest chybione

Owszem, na pewno znajd± siê tacy, którym zamek w drzwiach wej¶ciowych
jest potrzebny, ale ja ceniê sobie brak konieczno¶ci noszenia kluczy
i uwa¿am, ¿e potêpianie w czambu³ drzwi bez zamka jest chybione.

>No ja niestety tak, po ¶mieci KDE niewiele mi pozosta³o.

Ê? Jakiej znowu "¶mierci KDE"?
#v+
poznojuz:~> apt-cache policy kwin
kwin:
  Installed: (none)
  Candidate: 4:3.5.9.dfsg.1-6+lenny1
  Version table:
     4:3.5.10.dfsg.1-2 0
        100 /var/lib/dpkg/status
     4:3.5.9.dfsg.1-6+lenny1 0
        500 http://ftp.pl.debian.org/debian/ stable/main i386 Packages
#v-
Ale to faktycznie NTG.

>przyk³ad, ¿e nie wszystko musi byæ sterowane z GUI. Firefoksa jak
>rozumiem te¿ nie u¿ywasz, bo czê¶æ rzeczy mo¿na w nim ustawiæ przez
>firefoksowy rejestr (about:config)?

Firefox ma w ogóle wiêcej wad. (¿e nieszczêsny brak wsparcia dla Group
Policy wspomnê)

>A ja tak. Tylko jak mi powiesz, ¿e /etc/co¶tam/ to ju¿ nie jest /etc/ i
>nie o tym pisa³em, to ciê wy¶miejê.

Sam siê wy¶miewaj. Jak ju¿ pisa³em, w /etc/ mogê sobie grzebaæ w celu
konfiguracji postfiksa, ale nie ¶rodowiska graficznego. Nie chce mi siê.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.