Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 19:57:17 MET

W dniu 06.01.2011 19:36, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Dodaj jeszcze parę zer dla efektu, może trafisz w konkretną komórkę.

No wiem, że przesadziłem i że mniej userów tego potrzebuje.

> Gra potrzebuje. Ja grę uruchamiam ze skrótu w menu start, albo na
> pulpicie. Nie potrzebny mi jakiś autorun. Zwłaszcza, że często wkładam
> płytę zawczasu.

No to na swoim komputerze wyłączasz funkcję autorun całkowicie. Ja
natomiast doceniałem już nieraz autoruna, bo ja nie wkładam zawczasu.
Więc miluso, jak nie trzeba się naklikać, a wystarczy płytę włożyć.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego