Re: jaki komunikator

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 23:33:14 MET DST

Dnia Thu, 28 Oct 2010 22:04:42 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Mój GG-lite, jak wystartuje, to zajmuje ok. 5 MB. Lwią część tego bierze
> okienko główne, jak się je schowa, to użycie bardzo spada. W tej chwili
> miałem jedno okienko rozmowy, zwinąłem główne do paska i użycie spadło
> do ok. 0.5 MB, by po jakimś czasie poszybować nieco w górę i
> ustabilizować się na ok. 1.5 MB. (BTW - nie mb, ale MB).
> Na razie chyba przy nim zostanę, jak będzie możliwe, spróbuję zrobić
> próbę z NT4, 486DX40 (o ile mi się jeszcze gdzieś w szafie płyta
> ostała), GG-Lite, czy się wyrobi. Foxit (no, te wcześniejsze wersje) :)
> wyrabiał się bardzo ładnie.

Pogratulować wyników - i wcale nie jest to złośliwe. U mnie Miranda 0.10.0
alpha build #1 bierze w tej chwili 26 MB (wyświetlone okno z listą
kontkatów). Z plikiem profilu ważącym prawie 55 MB, obsługą 8 protokołów i
ponad 450 kontaktami na liście. Przy aktywnym oknie rozmowy, z ukrytą listą
kontaktów - niecałe 12 MB.

Jak na tak duże archiwum rozmów i takiej objętości listę kontaktów - bardzo
ładnie i szybko zwalnia pamięć.

[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych        ]
[ eksperymentów zrezygnował.                                  (Mark Twain) ]