Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 23:58:12 MET DST

"Araneus Diadematus" napisał:

> Hmm... to u Ciebie nie wyje BIOS? Bo ja mam dwie pozycje, obroty
> i temperaturę procka, które mi wyją, ale z deklaracji BIOS. Może jak
> gra jest mocna, to wyje nie tyle "wstrzymany" wiatrak, lecz grzejący się
> procek?

Nie, to na pewno ET, bo po jego wyłączeniu owe fałszywe alarmy się nie
pojawiają, pomimo ustawienia progów w BIOS-ie. Zresztą widać po szybkim
ALT+TAB, że jeszcze przez chwilę ET raportuje 0 RPM. Natomiast odczyt
temperatury CPU w normie.

> Hmm, chyba, że coś ingeruje w podprogramy płyty, nie dając im
> czasu na działanie...?

Pewnie tak. To znaczy temu ET chyba nie staje czasu na prawidłowy odczyt
magistrali I2C (bo chyba tak się komunikuje z czujnikami?), chociaż dziwne,
że dotyczy to tylko wiatraka na CPU, a nie temperatur. Ale ja za cienki
jestem na diagnozę.

JoteR