Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 23:21:40 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:iacop9$516$1@inews.gazeta.pl...
> jak dzieci odpalą jakąś bardziej wymagającą grę, to ET 5 przestaje
> zliczać obroty wiatraka na CPU i zaczyna wyć syrena, że niby wiatrak
> stanął. Ech, nie ma to jak stary, dobry MBM, szkoda, że już nie
> rozwijany.

Hmm... to u Ciebie nie wyje BIOS? Bo ja mam dwie pozycje, obroty i
temperaturę procka, które mi wyją, ale z deklaracji BIOS. Może jak gra
jest mocna, to wyje nie tyle "wstrzymany" wiatrak, lecz grzejący się
procek? Hmm, chyba, że coś ingeruje w podprogramy płyty, nie dając im
czasu na działanie...?
Hmm... Pewne, że wyje nie BIOS, a ET? (Niezła szopa, jak na noc coś
mocnego nastawisz i ciepło jest, procek się przygrzeje i włączy się
alarm, na całe mieszkanie idzie...) :) Ja mam ustawione wycie na 80
stopni, max osiągnięte 84, nie pamiętam, co młócił wtedy. Jakieś 3 dni
temu znów mi parę razy zawył, muszę wiatraczek odkurzyć :) Ale teraz
dużego mało używam...

--
((o))
((+))