Re: jaki komunikator

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 22:04:42 MET DST

Użytkownik "Łukasz 'Maly' Ostrowski" <maly@USUNnemo.pl> napisał w
wiadomości news:1jbh9svmvfoz6$.1w0vqzbxcjqht$.dlg@40tude.net...

> Jakieś 14-16mb, po uptime rzędu kilku dni bez reboota.

Mój GG-lite, jak wystartuje, to zajmuje ok. 5 MB. Lwią część tego bierze
okienko główne, jak się je schowa, to użycie bardzo spada. W tej chwili
miałem jedno okienko rozmowy, zwinąłem główne do paska i użycie spadło
do ok. 0.5 MB, by po jakimś czasie poszybować nieco w górę i
ustabilizować się na ok. 1.5 MB. (BTW - nie mb, ale MB).
Na razie chyba przy nim zostanę, jak będzie możliwe, spróbuję zrobić
próbę z NT4, 486DX40 (o ile mi się jeszcze gdzieś w szafie płyta
ostała), GG-Lite, czy się wyrobi. Foxit (no, te wcześniejsze wersje) :)
wyrabiał się bardzo ładnie.

--
((o))
((+))