Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 22:34:56 MET DST

Michal Kawecki pisze:
> (...) I coś mi się wydaje, że nieźle tam robią
> ludzi w bambuko - za kawałek bezużytecznego plastiku krzyknąć 90 zł...
> no, no... ;-)
kupiłem, zainstalowałem, aktywowałem. OK. system posciagał jakieś
uaktualnienia, znowu poprosił o aktywacje, zgodziłem sie - zaaktywował
poraz drugi. (napisał ze bedzie sprawdzał raz na jakiś czas) spaliłem
fakturę zakupu. spaliłem płytę CD. Załóżmy ze "spotyka mnie" kontrola
BSA policji czy kogo tam jeszcze. W jakiś sposób muszą mi wskazać ze
złamałem prawo, najlepiej świadomie. jak to mogą zrobić?

ToMasz