Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 22:51:34 MET DST

ToMasz log(in):
[...]
> "Ci" nie wytoczy, bo trzeba kupić prywatnie od firmy zeby zadziałały
> przytoczone przepisy. Sprzedawcy na allegro są w 100% kryci, bo oni
> sprzedają te windowsy z nalepką wraz z komputerem(niesprawnym) tyle ze
> przesyłka win+naklejka kosztuje 10zł a z bebechami z laptopa juz 500zł.
> Co jest zgodne z regulaminem allegro...

Chyba nie tym rzecz. IMO Konradowi Kosmowskiemu chodziło o to, że jak
otrzyma przesyłkę i nie będzie mu się ona podobała (tzn. będzie zgodna z
opisem aukcji/ogłoszenia, nie będzie uszkodzona, ale będzie niezgodna z jego
uważaniem-stanem wiedzy) to może mi ją zwrócić tak sobie.
Na całe szczęście nic mu nie sprzedałem, a On nic u mnie nie kupił. Zatem
nie ma sprawy i już po bólu, bo Art. 51 otrzymał Premium 'wykop'!;-)
P.S.
Siakoś nie widzę w przytoczonych przepisach, aby Użytkownik (posiadający
konto) był wyróżniany jako firma i/lub prywatna osoba.

--
"Od soboty do jednostek policji na terenie kraju
przewieziono x osób, które zerwały plomby