Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Skalski <karol-nazwisko_at_wp.pl.invalid>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 16:37:34 MET DST

Dnia Wed, 06 Oct 2010 22:34:56 +0200 w i8imha$7bn$1@inews.gazeta.pl
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> kupiłem, zainstalowałem, aktywowałem. OK. system posciagał jakieś
> uaktualnienia, znowu poprosił o aktywacje, zgodziłem sie - zaaktywował
> poraz drugi. (napisał ze bedzie sprawdzał raz na jakiś czas) spaliłem
> fakturę zakupu. spaliłem płytę CD. Załóżmy ze "spotyka mnie" kontrola
> BSA policji czy kogo tam jeszcze. W jakiś sposób muszą mi wskazać ze
> złamałem prawo, najlepiej świadomie. jak to mogą zrobić?

Przykład masz tu:
w google wklep sobie:
"Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych"
(boukun)

Tam była sprawa o "coś"(NTG) i przy okazji o "Windows..."
Z tego co pamiętam, czytałem wyrok, apelację i wyrok apelacyjny, i
wydaje mi się, że jak poczytasz to może będziesz miał odpowiedź na swoje
pytanie :)

na:
pl.soc.prawo też coś o tym gadali

--