Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 22:28:24 MET DST

Michal Biek pisze:
> Konrad Kosmowski log(in):
>
> Moja stara to ma Cię w poważaniu, jednorożcu kosmaty!:-)
> A kot jeszcze bardziej, bo samiec jest!

> "...
> Wyciąg z Regulaminu allegro.
> 8.1.
> QXL nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Użytkowników w ramach
> Allegro ani za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie przez nich umów
> zawartych w wyniku Aukcji, jak również nie ponosi odpowiedzialności za
> następstwa działań podjętych przez Użytkowników oraz osoby trzecie, a
> [...]
"Ci" nie wytoczy, bo trzeba kupić prywatnie od firmy zeby zadziałały
przytoczone przepisy. Sprzedawcy na allegro są w 100% kryci, bo oni
sprzedają te windowsy z nalepką wraz z komputerem(niesprawnym) tyle ze
przesyłka win+naklejka kosztuje 10zł a z bebechami z laptopa juz 500zł.
Co jest zgodne z regulaminem allegro...

ToMasz