Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 08:10:36 MET DST

W dniu 2010-09-06 23:59, Przemysław Ryk pisze:
> Przemo - Ty też uważaj z kwantyfikatorami. Bo wcale bym się nie zdziwił,
> gdyby wśród tej uczącej się braci był już ktoś, kto Cię odnośnie sieci po
> prostu zagnie. :)

On pisał o większości to raz.
On pisał o ,,rozgarniętych''[1], to dwa.

Więc chodziło mu o obrażenie rozmówcy i zasugerowanie mu, że przeciętny
nastolatek bez wykształcenia jest ode mnie inteligentniejszy[1].

Odnośnie Twojego natomiast przykładu, to gdyby ktoś taki się znalazł, to
bym się akurat cieszył :D Bo to całkiem co innego. Co prawda odnośnie
sieci to nie ma takich, ale odnośnie np. sprzętu owszem, czy np. grafiki
i sam czasami sobie lubię się czegoś mądrego dowiedzieć od ucznia.

== Przypisy:

[1] http://sjp.pwn.pl/slownik/2516271/rozgarniety
rozgarnięty «inteligentny»

--