Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 10:04:15 MET DST

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:i63k80$l20$1@news.onet.pl...

> No więc właśnie. Dlatego splonkałem gościa, który stwierdził, że jestem
> zastępowalny przez większość uczniów, a w dodatku nawet tego jednego
> małego zdania nie potrafił ułożyć bez błędów. Po prostu dalsza dyskusja
> w takim stylu nie ma sensu, co zresztą widać po tym co gość później
> bredził o tym, że niby mi tak bardzo pomógł tym zdaniem (widziałem w
> cytatach wyciągniętych z KFa przez Andrzeja).

Przemyslawie, wyciagajacy cytaty z KFa. Zarabiam na zycie blokujac facebooki
na ISA calkiem niezle, zas opinie o wiedzy nauczycieli "informatyki" wynosze
z kilkunastu lat edukacji, gdzie zazwyczaj "panem od komputerow" zostaje z
doskoku matematyk czy inny fizyk, dla ktorego nie bylo miejsca w szkole.
Nauka zazwyczaj polega na wkuwaniu na pamiec skrotow w Wordzie czy innym
Excelu, po czym absolwenci nie potrafia nawet prostej rzeczy w Google
znalezc, tak jak ich nauyczciel w tym watku.

Pozdrawiam
Kamil