Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 23:59:46 MET DST

Dnia Mon, 06 Sep 2010 22:51:10 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No więc właśnie. Dlatego splonkałem gościa, który stwierdził, że jestem
> zastępowalny przez większość uczniów, a w dodatku nawet tego jednego
> małego zdania nie potrafił ułożyć bez błędów. Po prostu dalsza dyskusja
> w takim stylu nie ma sensu, co zresztą widać po tym co gość później
> bredził o tym, że niby mi tak bardzo pomógł tym zdaniem (widziałem w
> cytatach wyciągniętych z KFa przez Andrzeja).

Przemo - Ty też uważaj z kwantyfikatorami. Bo wcale bym się nie zdziwił,
gdyby wśród tej uczącej się braci był już ktoś, kto Cię odnośnie sieci po
prostu zagnie. :)

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]