Re: W2k3 blad 0x80070002

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 08:09:22 MET DST

In news:i63n1k$eb5$1@inews.gazeta.pl,
*Piter* <jazz_20@wp.pl> typed:
> Witam!
>
> W2k3 z SP2 + cały Win Update.
> Od około 10 dni pojawia mi się w logach:
>
> Typ zdarzenia: Błąd
> Źródło zdarzenia: Windows Product Activation
> Kategoria zdarzenia: Brak
> Identyfikator zdarzenia: 1000
> Data: 2010-09-06
> Godzina: 07:04:57
> Użytkownik: Brak
> Komputer: SERVER
> Opis:
> Wystąpił błąd podczas sprawdzania przez kreatora licencji bieżącego
> produktu Windows. Kod błędu: 0x80070002
> [...]

Czyszczenie katalogu Catroot2:
1. Start / Uruchom i wpisz komendę cmd
2. Następnie po kolei wpisywać następujące komendy po każdej przyciskając
przycisk enter
net stop cryptsvc
ren %systemroot%\System32\Catroot2 oldcatroot2
net start cryptsvc
Wyrejestrowanie i usunięcie biblioteki legitcheckcontrol.dll:

Start\Uruchom i wpisz komendę cmd (zatwierdzamy ją klawiszem ENTER). W oknie
które się pojawi wpisz następujące komendy (każdą z nich zatwierdzając
klawiszem ENTER).

regsvr32 -u %windir%\system32\legitcheckcontrol.dll
del %windir%\system32\legitcheckcontrol.dll

Uruchom program mgadiag.exe. i wcisnąć przycisk "Resolve".
http://download.microsoft.com/download/9/F/3/9F3DED28-A521-4352-B8A4-20368D0CC1AA/MGADiag.exe

Na stronie www.microsoft.com/genuine zaakceptować pobranie kontrolki
ActiveX.
Na koniec zrestartować komputer.