Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 19:49:56 MET DST

W dniu 2010-09-06 19:41, Piotr Krzyżański pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:i60pj7$cti$1@news.onet.pl...
> Ja też nie rozumiem tych szkolnych pracowni, ale zobacz tutaj:
> http://sbs.oeiizk.edu.pl/news1/article.php?id=59123&group=sbs

Popatrzę i jutro skomentuję, ale na oko wygląda mi na to, co już
testowałem.

> To niedobrze, że masz mało reguł ;-)). Ruch w sieci lokalnej masz otwarty?
> Na przykład na serwerze port 53 tcp/udp, 135-139/445?

Nie rozumiem pytania :(

> E, tam - jak już to za darmo, ale kiedy ja czas znajdę,

Nie wiem :(

a poza tym
> wnioskuję, że
> to szkolny SBS, więc to czarna magia dla mnie - nie mam za bardzo czasu na
> studiowanie topologii tej sieci,

No topologia jest mało rozbudowana, serwer, a do niego słicze, a do nich
pi razy drzwi 50 kompów.

> bo to przecież gotowiec przy instalacji
> - prawda?

Instalację przeprowadził dostawca, a ja nie próbowałem reinstalować, bo
za cienki w uszach jestem na taką zabawę.

--
Przemysław Adam Śmiejek