Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 19:41:56 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i60pj7$cti$1@news.onet.pl...

> Nie rozumiem. No DHCP mam i przydziela IPki.

Ja też nie rozumiem tych szkolnych pracowni, ale zobacz tutaj:
http://sbs.oeiizk.edu.pl/news1/article.php?id=59123&group=sbs

> Ale ja praktycznie nie mam tam reguł. W sumie mogę je spróbować wywalić
> i dodać od nowa.

To niedobrze, że masz mało reguł ;-)). Ruch w sieci lokalnej masz otwarty?
Na przykład na serwerze port 53 tcp/udp, 135-139/445?
Tylko sprawdź sobie, czy czasami na zewnątrz tego nie otworzyłeś, to ma
być otwarte dla sieci lokalnej.
Sprawdzić możesz na przykład tutaj:
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

> ATPO: Jeżeli się znasz, może mógłbyś mi pomóc przez GG trochę? Nawet nie
> mówię, żeby za darmo. Jak tak, to ja się znajduję w katalogu po
> nazwisku, odezwij się do mnie. Można by wtedy kilka szczegółów popatrzeć
> czy logi poanalizować.

E, tam - jak już to za darmo, ale kiedy ja czas znajdę, a poza tym wnioskuję, że
to szkolny SBS, więc to czarna magia dla mnie - nie mam za bardzo czasu na
studiowanie topologii tej sieci, bo to przecież gotowiec przy instalacji - prawda?

Piciu