Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 21:27:13 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i639k7$jou$1@news.onet.pl...

> Popatrzę i jutro skomentuję, ale na oko wygląda mi na to, co już
> testowałem.

> Nie rozumiem pytania :(

Generalnie ISA domyślnie blokuje cały ruch sieciowy - musisz mieć na
serwerze otwarty port DNS, czyli 53 i pewność, że stacje mogą komunikować
się z tym portem na serwerze. Ten otwarty port to odpowiednia reguła i
odpowiednio wysoko ułożona w hierarchii reguł. Poniał? ;-)
To samo odnośnie pozostałych portów.
ipconfig/all zawsze 'mówi' to samo po restarcie serwera?
Hasło do konta admina masz oczywiście zmienione - prawda?

Piciu