Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 22:39:46 MET DST

Dnia Mon, 06 Sep 2010 19:49:56 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

(ciach...)

> Nie rozumiem pytania :(

Przemek - moment. Mnie się wydaje, że Cię ktoś wpierdzielił na minę pt.
"niech się Pan tym zajmie", a problem polega na tym, że brakuje Ci po prostu
wiedzy. Nie jestem jakimś ekspertem, ale nie brałbym się za konfigurowanie
sieci i zasad dostępu do zasobów / netu znajomym w małej firmie bez
znajomości podstaw. Mnie się tak zdaje, że Tobie ich mocno brakuje. Naprawdę
- spiszcie porządnie wymagania, weźcie kogoś, zapłaćcie i miejcie pod tym
względem spokój.

(ciach...)

> No topologia jest mało rozbudowana, serwer, a do niego słicze, a do nich
> pi razy drzwi 50 kompów.

A jaki pomysł na działnie tej sieci? Co ma być widoczne dla kogo, skąd i
dlaczego?

> Instalację przeprowadził dostawca, a ja nie próbowałem reinstalować, bo
> za cienki w uszach jestem na taką zabawę.

I dlatego moim bardzo skromnym zdaniem - odpuść sobie konfigurowanie tego.

[ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze.                ]
[                                                  (Nicholas de Cohamfort) ]