Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 00:08:01 MET DST

Dnia Tue, 8 Jun 2010 23:50:04 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Bo korci mnie rozwiązac ten problem jakoś...

Będę wdzięczny za spostrzeżenia. Jestem bardzo zadowolony z W7 lecz ta
jedna, pozornie drobna niedoróba jest mi solą w oku.

> BTW mała prywata: da się w W7 zrobić pulpit taki, żeby aplikacje latały
> w kółko, jak w Wiście? Wiem, że da się nieco na siłę w XP. (pakiet typu
> VTP, lub analogiczny inny)

Nie stosuję nakładek tego typu - pewnie gdzieś znajdziesz lub koledzy
pomogą. Raczej zwracam uwage bardziej na czystą ergonomię bez
niepotrzebnych bajerów. Wyższe modele klawiatur Logitecha mają w swoich
driverach wszystko czego mi potrzeba do szybkiego posługiwania się
aplikacjami.