Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 23:50:04 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:efjx8rrq6k4b.1f2jhrb6mvkwy$.dlg@40tude.net...
> Opcje z boku nie mają żadnego wpływu na wielkość wydruku. To m.in.

Przejebane...

> wyostrzanie obrazu i właściwości drukarki. Jak na mój gust autor
> aplikacji
> podglądu obrazów nawąchał się kleju i na haju zabrał się do pracy.
> Wymyślił

Chyba tak... Właśnie, wkurwia mnie to bardzo, gdy jakiś program na siłę
(mnie) uszczęśliwia, że na pewno na pewno będziesz TEGO chciał, jak w
nachalnej reklamie środka, na wspomnienie sanej nazwy krótego chce mi
się rzygać. Niech spieprzają mrówkom członki prostować.

> jak na wiele sposobów zniszczyć drukowany obrazek a nie wpadł na opcję

Żeby jeszcze z resamplingiem, a nie tylko samo resize... który poprawia
jakość rozszerzonego obrazka...

> nie-destrukcyjną. Nie znam innego wytłumaczenia. Czy ktoś może obalić
> moje
> przypuszczenie?

Ja bym się raczej podpisal pod tym... Hmm... chyba położę W7 na
wirtualce i spróbuję pokombinować, może tym razem sesja nie zesra się?
Bo korci mnie rozwiązac ten problem jakoś...

BTW mała prywata: da się w W7 zrobić pulpit taki, żeby aplikacje latały
w kółko, jak w Wiście? Wiem, że da się nieco na siłę w XP. (pakiet typu
VTP, lub analogiczny inny)

Dobra, kładę W7 na wirtualce i niech się nie zebździ w trakcie...

--
((*))
((+))