Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 00:22:44 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:1esvaxqj77eo.ednly9ftty82$.dlg@40tude.net...

> Będę wdzięczny za spostrzeżenia. Jestem bardzo zadowolony z W7 lecz ta
> jedna, pozornie drobna niedoróba jest mi solą w oku.

> Nie stosuję nakładek tego typu - pewnie gdzieś znajdziesz lub koledzy

Ja też już nie. Jak mi gmer zaczął po takiej wariować (od pizdy jakichś
dziwnych wpisów po programie transformacyjnym... i nie tylko, choć
antywirus i antyszpieg niczego nie meldowały), to odpuściłem, za dużo
problemów (o których twórca programu lojalnie uprzedzał). W7 wolałbym
przysposobić metodami "po bożemu". XP nie podejmuję się tego robić, za
duże problemy. Już wolę przaśny NT4, tam nie ma nic. A ma wszystko, co
mi wystarczy. Może spróbuję tę cholerną instalkę polską jakoś
zintegrować, jak czas i wena pozwolą.

> pomogą. Raczej zwracam uwage bardziej na czystą ergonomię bez
> niepotrzebnych bajerów. Wyższe modele klawiatur Logitecha mają w
> swoich
> driverach wszystko czego mi potrzeba do szybkiego posługiwania się
> aplikacjami.

No, to by dobre było, muszę sobie jakiegoś klawikorda kupić, bo ten już
zużyty, a czyścić mi się nie chce, choć będę musiał...
Natomiast stary klapciok ma cztery takie guziczki, które guzik dają,
nawet ze sterem, trącał je pies, poradzę sobie bez ich łaski.
Nowy klawikord... może bezprzewodowy? nie wiem, ale zastanowię się, czy
mi potrzeba dodatków... Parę się przyda, ale są też zbędne.

--
((*))
((+))