Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 00:14:35 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:12pb2ju8gw8c2$.edoyumj7zmzi$.dlg@40tude.net...
> Brakowało mi również rozróżnienia ikonek dla poszczególnych typów
> plików:
> np. aby GIFy były reprezentowane rozjechanym psem, JPG - rozjechanym
> kotem
> itd. Trudno bez tego szybko odszukać wizualnie plik np. PNG, który
> jest dla
> mnie szczególnie istotny. Czy nadal nie ma rozróżnienia graficznego
> plików?

No, nie odróżnia, więcej, zawłaszczył sobie rozszerzenie IMG, w pliku
zawierającym obraz dyskietki :)
Nie sprawdzałem, czy da się to urozmaicić. Ostatecznie, można wziąć
XnView, i/lub użyć TC, w którym sortowanie ustawi sie po rozszerzeniu,
bywa, że w gąszczu katalogów i plików (nawet 50 tysięcy i więcej)
potrzebuję szybko znaleźć konkretny plik, a nie wiem do końca, czego
szukać. CTRL-B, sort by ext, raz dwa mam plik, w eksploratorze bym sie
zaje.ał. Chyba w TC da się urozmaicić ikonki, nie testowałem z braku
potrzeb, eksploratora nie testowałęm zbyt nachalnie, widok ma za mało
pojemny i więcej widzę w TC, działa w każdym systemie, od 95 do W7-64.
TC wykorzystuje Irfana, czy XN-a jako wtyczkę przy wyświetlaniu plików
spod klawisza F3, sam zajmuje się wypakowaniem pliku z archiwum i
podstawieniem do przejrzenia, dzięki temu nie pieprzę się z wchodzeniem
do archiwów, tylko traktuje je jak katalogi. Umie wejść na hasło i na
admina.
Mogę spróbować to przetestować przy okazji. (ikonka zależnie od
rozszerzenia).

--
((*))
((+))