Re: Katalog ukryty/na haso

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 01:50:15 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:55:42 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> podobnie zresztą jak folksdojcze czy inne takie spolszczenia, całkiem
> zresztą fajne.

Bilbo Bagosz, Piaskal, Hermetyk, Karzeł (zamiast krasnoluda) i tak dalej.
Czemu nie?

> I bardzo dobrze. Nawet słownik to zauważył.
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ruter
>
> Czyżbyś nigdy nie korzystał z garażu, flaszki i innych spolszczonych
> nazw? Piszesz do mnie też z użyciem computera?

Przypominam, że Vista i Linux to nazwy własne, których generalnie się nie
spolszcza.

Zresztą... Barak Obama, Dik Czenej, Margaret Taczer (może w ogóle powinna
być Margaret Cieśla?), Dżordż Dablju Busz (Jerzy Krzak?), Merlin Monroł,
Dżon Łejn, wybieraj do woli. Ja wysiadam.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"