Re: Katalog ukryty/na has³o

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 01:53:05 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 22:04:13 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Nie ZU. Gicy tacy, jak Ty, którym to przeszkadza. ZU się cieszą, że to
> majÄ….

Zwłaszcza jak im się wirus z pendrive przez działanie mechanizmu autorun
wpitoli w system. Faktycznie, samą radość wtedy widać.

> No i? Nie rozumiem jaka różnica pomiędzy czekaniem do dentysty, a na
> samolot. Chyba, że to miał być taki mało śmieszny dowcip, że niby płytka
> wywoła autostart samolotu. Jak tak, to hahahahaha.

Mistrz ciętej riposty się chyba znalazł.

> Buhahahahahahaha.... Padłem. Ale w sumie zapomniałem z dawnych lat, że
> kolega tak bardziej teoretyk czy tam praktyk wÄ…skospecjalizowany w
> megakorporacjach.

Rozumiem, że lepsza jest dystrybucja poprawek przez kuriera z paczką
dyskietek?

> Pięknie próbujesz wmanewrować w teoretyczną wizję świata, że każdy ma
> być specjalistą od wszystkiego. Niestety, nie wyjdzie.

Użycie mózgu = bycie specjalistą? To gdzie ty mieszkasz?

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"