Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 21:55:42 MET

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>
> W kwestii formalnej - raczej Folkswagenem.

podobnie zresztą jak folksdojcze czy inne takie spolszczenia, całkiem
zresztą fajne.

> (a ruter robi się dość popularny :-/)

I bardzo dobrze. Nawet słownik to zauważył.
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ruter

Czyżbyś nigdy nie korzystał z garażu, flaszki i innych spolszczonych
nazw? Piszesz do mnie też z użyciem computera?

--
Przemysław Adam Śmiejek