Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 10:02:50 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> Ale jaka to wygoda... jak zrobić botnet w 30 sekund, podręcznik dla
> opornych.

Ale to nie ma nic z botnetem wspólnego. To się samo nie zaraża. A jakbym
chciał spreparować płytkę do ataku, to i tak bym spreparował z drukowaną
instrukcjÄ… ,,Uruchom akcja.exe''.

> A mi się wydawało, że myślenie jest ogólnie wskazane.

Masz rację... wydawało Ci się. :D

W wielu przypadkach należy działać instynktownie, automatycznie i
odruchowo. Choć owszem, są dziedziny, gdzie myślenie jest wskazane.

--
Przemysław Adam Śmiejek