Re: Katalog ukryty/na has硂

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:40:34 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 09:16:01 +0100, Przemys艂aw Adam 艢miejek napisa艂(a):

> Nikt nie ka偶e r贸wna膰. Chcesz -- to sobie w kompie to wy艂膮czasz. Dla
> niegeek贸w to jednak nieoceniona wygoda, a zagro偶enie jest tylko w
> pendrajwach, bo tam faktycznie niestety jest to luka bezpiecze艅stwa.

Ale jaka to wygoda... jak zrobi膰 botnet w 30 sekund, podr臋cznik dla
opornych.

> Owszem, ale skoro jestem idiot膮 i mam idiotentelewizor, idiotensamoch贸d
> i idiotenpiecyk i idiotenlod贸wk臋, to mog臋 mie膰 idiotenkomputer.

a nawet idiotenbotnet.

> Nie po raz pierwszy prezentujesz pogl膮d, 偶e jak kto艣 nie jest do艣膰
> giczy, to mu si臋 nie nale偶y. Popracowa艂by艣 z lamerami, to by艣 zmieni艂
> zdanie. MS idealnie si臋 w nich wpasowuje.

A mi si臋 wydawa艂o, 偶e my艣lenie jest og贸lnie wskazane. Przy wszystkim, nie
tylko przy komputerach.

"Nie zawsze wola ministr贸w wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kap艂an贸w porusza r臋koma Boga."