Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 10:10:05 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 10:02:50 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Ale to nie ma nic z botnetem wspólnego. To się samo nie zaraża. A jakbym
> chciał spreparować płytkę do ataku, to i tak bym spreparował z drukowaną
> instrukcjÄ… ,,Uruchom akcja.exe''.

Znasz tzw. albański wirus?

"Drogi Odbiorco!
Jestem albańskim wirusem komputerowym, ale z uwagi
na słabe zaawansowanie informatyczne mojego kraju
nie mogę nic ci zrobić.
Proszę skasuj sobie jakiś plik i prześlij mnie dalej"

> Masz rację... wydawało Ci się. :D

No widzę właśnie.

> W wielu przypadkach należy działać instynktownie, automatycznie i
> odruchowo.

Robisz dziecko czy pracujesz przy komputerze?

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"